Ældre og mennesker med handicap

Man skal kunne blive gammel med tryghed og værdighed. Der skal være tid til omsorg, faste medarbejdere og ordentlige vilkår i ældreplejen – og pårørende skal være samarbejdspartnere, ikke dem der holder systemet sammen. Mindre bureaukrati – mere menneske. Det skal være lettere at få den hjælp og de hjælpemidler, man har brug for. Og vi skal slå hårdt ned på bosteder, der svigter. Systemet skal være en hjælp – ikke en modstander. Ingen skal føle sig alene eller glemt, når de bor på Fyn.

Vær en del af holdet